15 czerwca 2011

Mleczna owsianka z truskawkami i ziarnami:)

Dziś nic odkrywczego, po prostu pyszne zdrowe śniadanko :)

Owsianka:
3 łyżki płatków owsianych górskich
1 łyżka kaszy jaglanej
woda+mleko w stosunku 1:1
szczypta soli
łyżeczka brązowego cukru

Płatki i kaszę podprażyłam na patelni, zalałam wodą i mlekiem, dodałam cukru i soli i gotowałam początkowo odkryte (bo kipiało), a następnie pod przykryciem (jak już trochę zgęstniało). Po około 15 minutach, jak już kasza się ugotowała, przełożyłam owsiankę do miseczki i dałam jej chwilkę odpocząć.

Następnie pokroiłam truskawki, ułożyłam je na owsiance i posypałam pokruszonym ciasteczkiem (same ziarna sezamu i dyni w karmelu), które kupiłam w piekarni:)

Do tego kawa z ekspresu z odrobiną mleka. Pyszności!!!!!!



Na misce ślad po wziętym kęsie - nie mogłam się powstrzymać!
Pozdrawiam:*

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie śniadania! Dawka energii na cały poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna owsianka. Kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślinka mi leci od samego patrzenia! Może dla mnie też coś przygotujesz...niedługo;) Twoja M.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda obłędnie. Istne cudo!

    OdpowiedzUsuń

Wybacz za weryfikację obrazkową, ale blogger to siedlisko spamu. :)

Wszystkie zdjęcia i przepisy są mojego autorstwa i nie zgadzam się na ich kopiowanie (no chyba, że mnie o tym poinformujesz;).